CANSU Ü.
4.0 / 5
766 değerlendirme
Boyun fıtığım için fizik tedaviye geldim çok memnun kaldım ortamda güzel temiz çalışan arkadaşlar güler yüzlü iyi insanlar via life ve bütün ekibine teşekkür ederim
Hersey çok güzel hijyenik ortam
Bu merkezde tüm çalışanlar çok enerjik ve güleryüzlü.Hem sağlıklı hem ve keyifli bir şekilde evinize gidiyorsunuz. Özellikle Fatma hocam ,o kadar özverili ve pozitif ki. Herkese sonsuz teşekkür🥰
gölüne hocam can ciğerim oyun ağrım bitti iyi ki var onu çok seviyorum heyecanlı enerjik 10 numara